Skontaktuj się z nami
+48 606-976-038

Zapytanie ofertowe na dostarczenie sprzętu elektronicznego, AGD i terapeutycznego

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostarczanie sprzętu elektronicznego, multimedialnego i sprzętu AGD do przedszkola w ramach projektu Działania 12.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego RPO WSL na lata 2014-2020 pt. „Adaptacja budynku Centrum rozwoju dziecka w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia przedszkola terapeutycznego ” realizowany przez Fundację Fundamenty Rozwoju.

 

 

Kody CPV: 31710000-6 (sprzęt elektryczny), 37310000-4 (instrumenty muzyczne),

39700000-9 (sprzęt gospodarstwa domowego), 32322000-6 (urządzenia multimedialne).

 

 

Zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” Fundacja Fundamenty Rozwoju z Tarnowskich Gór, zwana dalej Zamawiającym, zobowiązana jest do przeprowadzenia procedury rozeznania rynku, na podstawie której dokona wyboru firmy odpowiedzialnej za dostarczenie sprzętu elektronicznego, multimedialnego i sprzętu AGD, zwanej dalej Wykonawcą, w ramach realizowanego projektu pt. „Adaptacja budynku Centrum rozwoju dziecka w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia przedszkola terapeutycznego”.

 

W związku z powyższym zapraszamy do współpracy i złożenia oferty cenowej.

 

  1. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy.

Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia sprzętu elektronicznego, multimedialnego i sprzętu AGD do przedszkola zlokalizowanego w Tarnowskich Górach przy ul. Sielanka b/n, zgodnie z poniższą specyfikacją:

 

1. Tablice interaktywne

 

Tablica interaktywna z ekranem dotykowym, powierzchnia ceramiczna, cechy tablicy sucho ścieralnej i magnetycznej, powierzchnia matowa współpracująca z wizualizerem, współpracująca z tabletem bezprzewodowym, dostarczana w komplecie z projektorem

Projektor – krótkodystansowy z bezpośrednim 3D, jasność 2500 lumenów, kabel zasilający VGA w komplecie

Usługa montażowa + uchwyt + szkolenie z obsługi

 

 

3 szt.
2. Laptop do tablic interaktywnych

 

Notebook- pamięć RAM min. 4GB, poj. dysku około 1 TB, przekątna ekranu min. 15’’, maks. 17’’,  kolor niebieski

 

Microsoft Office Standard 2010 dla domu i małych firm.

 

 

3 szt.
3. Sprzęt nagłaśniający

 

– moc wyjściowa 400W (200W + 200W)
– odpinany 8-kanałowy mikser (4 kanały mono/linia + 4 kanały mono/2     kanały linia stereo)
kompatybilny z iPod/iPhone
– wysokiej rozdzielczości cyfrowe efekty pogłosu Reverb’u SPX
– wbudowana bramka szumów (sprzężeń)
2-zakresowy korektor kanałowy
– przełączane wejścia stereo/mono
– wejścia Hi-Z (o wysokiej impedancji)
– zasilanie Phantom
– wyjścia do monitora oraz subwoofera

·         cyfrowe pianino,

• Klawiatura: 88 klawiszy (powierzchnia wykończona materiałem imitującym kość słoniową)
• Poziomy dynamiki klawiszy: Hard/Medium/Soft/Fixed
• Moduł brzmieniowy: Pure CF Sound Engine
• Brzmienia: 10 presetów,
• Utwory: 10 utworów demo, 50 presetów pianinowych
• Wbudowany rejestrator: zapis 1 utwór, 2 ścieżki
• Wbudowany metronom: tempo 5 – 280
• Wzmacniacz: 2 x 6 W
• Wyjście słuchawkowe,
• Port USB (TO HOST): typ B,

 

 

1 kpl
4. Mikrofony bezprzewodowe

 

2 mikrofony bezprzewodowe nagłowne.

  • wyposażony w zasilacz, kabel jack-jack, twardy case.
  • 2 anteny True Diversity UHF
  • Wskażniki poziomu sygnału
  • Wyjścia XLR
  • instrukcja użytkownika
  • 2 x mikrofon nagłowny
  • 2 x bodypack

 

Zasięg działania w normalnych warunkach: 50m

zakres częstotliwości (+/- 3dB) – 60Hz ~ 16KHz

całkowite zniekształcenia harmoniczne (odchylenie +/- 30KHz, @1KHz) <1%

zakres dynamiki >90dB (A-ważony)

 

Gwarancja: 2 lata

 

 

2 szt.
5. Urządzenie wielofunkcyjne

  • Rozdzielczość – 1200 x 600dpi
  • 1 wydruk za: – 9 sek. kolor, 8,5 sek. czarno-biały
  • Pamięć – 256MB do 768MB
  • Papier g/m2 – 64 do 220g/m2
  • Druk – 20 str./min. kolor, 22 str./min. czarno-biały
  • Skanowanie – Do 20 str./min kolor, do 30 mono
  • Formaty druku – A4, A5, B5, A6
  • Sieć – 10/100 TX Ethernet, Wi-Fi
  • Dupleks

 

1 szt.
6. Płyta indukcyjna   

 

Wymiary (szer. x wys. x gł.) około 60 x 5 x 55 cm

Kolor czarny płyty.

Moc przyłączeniowa 7,2 kW

Napięcie zasilania 230V, 400V

Pola grzewcze 4 pola indukcyjne

Sterowanie elektroniczne – dotykowe (sensorowe) na płycie grzewczej

Funkcje dodatkowe: funkcja quickStart, rozpoznawanie obecności garnka, sterowanie sensorowe, sygnał dźwiękowy końca pracy, timer, wyświetlanie ustawionej mocy grzania

 

Bezpieczeństwo użytkowania : wskaźnik ciepła resztkowego, blokada przed zmianą ustawień, wyłącznik bezpieczeństwa

Instrukcja obsługi w języku polskim.

Gwarancja 24 miesiące

1 szt
7. Automat z suszarką

 

Dane techniczne:

pralko-suszarka do zabudowy

Wymiary (gł. x szer. x wys.) około 55 x 60 x 85 cm

Prędkość wirowania od 1200 obr/min

Regulacja prędkości wirowania -skokowa

Pojemność – pranie minimum 7 kg

Pojemność – suszenie  minimum 5 kg

Dobór wody automatyczny do wielkości załadunku

Programy prania :bawełna, pranie wstępne, program dziecięcy, syntetyki,

Programy suszenia: bawełna, syntetyki, wełna

Funkcje dodatkowe: dobór parametrów prania.

Bezpieczeństwo użytkowania: blokada przedwczesnego otwarcia drzwi

Instrukcja obsługi w języku polskim.

Gwarancja 24 miesiące

1 szt
8. Zmywarka

 

Liczba miejsc na talerze/15 komplety naczyń

Klasa efektywności energetycznej A++

Zużycie energii w kWh 270 kWh/rocznie

Zużycie wody w litrach na rok 2100 L/rocznie

Klasa skuteczności suszenia A (najbardziej wydajne)

Poziom hałasu: 44 dB (A).

Rodzaje programów:

Eco, 50°C.

Program płukania.

Intensywne, 70°C.

Szybkie, 60ºC, 30 min.

Program automatyczny: 45°C-70°C.

Elektryczny wskaźnik soli. Klasa czyszczenia: A

Napięcie: 220-240V.

Szerokość: 59.6 cm

Głębokość: 55.0 cm

Wysokość: 81.8 cm

 

Zmywarka zintegrowana 1 szt,

Liczba miejsc na talerze/9 komplety naczyń

Klasa efektywności energetycznej A++

Zużycie energii w kWh 270 kWh/rocznie

Zużycie wody w litrach na rok 2100 L/rocznie

Klasa skuteczności suszenia A (najbardziej wydajne)

Poziom hałasu: 44 dB (A).

Rodzaje programów:

Eco, 50°C.

Program płukania.

Intensywne, 70°C.

Szybkie, 60ºC, 30 min.

Program automatyczny: 45°C-70°C.

Elektryczny wskaźnik soli. Klasa czyszczenia: A

Napięcie: 220-240V.

Szerokość: 44.6 cm

Głębokość: 55.5 cm

Wysokość: 81.8 cm

 

2 szt.
9. Lodówka

 

Klasa energetyczna: min, A

Zużycie energii: max 150 kWh rocznie.

Zamrażanie: 2 kg/24 godz.

System odmrażania: Automatyczny(lodówka)/ Ręczny (zamrażarka).

Napięcie: 220-240V.

Szerokość: około60 cm

Głębokość: około 55 cm

Wysokość: około 80 cm

Regulowana wysokość.

Objętość, lodówka: min 100 l

Objętość, zamrażarka: min.15 l

 

1 szt.
10. Sprzęt elektroniczny do metody Tomatisa

 

  • Elektroniczne ucho – aparat do stymulacji audio – psycho – fonologicznej przetwarzający dźwięk w sposób analogowy wyposażony w mikroprocesor – 2 szt.
  • Odtwarzacz płyt CD w systemie 24 bit z możliwością nagrywania – 2 szt.
  • Komplet płyt CD 24 bit z muzyką terapeutyczną ( Chorały Gregoriańskie i muzyka Mozarta, walce)
  • Słuchawki z wbudowanym wibratorem kostnym o minimalnym paśmie przenoszenia 16 – 20000 Hz – 5 szt.
  • Rozdzielacz sygnału do słuchawek umożliwiający regulację głośności kanałów powietrznego i kostnego oraz ustawianie balansu z 4 wyjściami na słuchawki – 2 szt.
  • Aparat do ćwiczeń korekcyjnych wymowy z wyjściem umożliwiającym nagrywanie głosu na płytach CD za pomocą odtwarzacza CD – 1 szt.
  • Mikrofon z kablem kompatybilny z elektronicznym uchem – 1 szt.
  • Tester słuchawek umożliwiający sprawdzanie poprawności działania kanałów powietrznych (L i P) oraz kanału kostnego w słuchawkach – 1 szt.
  • Obudowa typu rack – 1 szt.
  • Komplet przewodów łączących poszczególne urządzenia
  • Audiometr z wbudowanym mikrofonem umożliwiający przeprowadzanie testów uwagi słuchowej oraz badanie lateralizacji skalibrowany do metody A. Tomatisa – 1 szt.
  • Gwarancja minimum 12 miesięcy.

 

1kpl
11. Sprzęt do terapii Biofeedback

 

Wyposażenie aparatu:

  • 3-kanałowa głowica EEG DigiTrack
  • czujnik Sp02 NONIN X-POD
  • komputer PC [INTEL Core, HDD min. 320 GB, RAM 4GB, DVD-RW, nVidia]+ 2 monitory LCD 22″
  • drukarka laserowa do wydruku wyników badań,
  • specjalistyczne oprogramowanie systemu EEG Biofeedback                     w języku polskim do analizy i sterowania czynnością bioelektryczną mózgu podczas treningu,
  • 56 plansz stymulacyjnych do prowadzenia treningu, funkcja porównywania wyników treningów – „krzywa uczenia”
  • oprogramowanie Baza Danych Pacjentów umożliwiające rejestrację pacjentów, tworzenie opisów treningów, eksportowanie wyników, prowadzenie archiwizacji i tworzenia statystyk
  • wózek z filtrem sieciowym
  • instrukcja obsługi w języku polskim,
  • zestaw elektrod miseczkowych i usznych
  • pasta przewodząco-klejąca

 

 

 

1 kpl
12. Sprzęt elektroniczny do terapii Johansen

 

  • Laptop – pamięć RAM min. 4GB, poj. dysku około 1 TB, przekątna ekranu min. 15’’, maks. 17’’
  • audiometr do diagnozy i rediagnoz,
  • oprogramowanie, słuchawki (USB 310 OSCILLA)

 

1     kpl
  1. Wymagania wobec Wykonawcy.

Wykonawca musi spełniać poniższe wymagania:

1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym jako osoba fizyczna, prawna
lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej,

2) prowadzi działalność gospodarczą odpowiadającą niniejszemu zapytaniu,

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Wymagania określone:

– od pkt. 1 do pkt. 3 weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia,

– w pkt. 4) weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia,

 

  • Forma współpracy oraz czas realizacji usług.

Zamawiający dokona zamówienia na podstawie zlecenia z założeniem, że przedmiot zamówienie zostanie dostarczony po wykonaniu prac remontowych, instalacyjnych i budowlanych, o którym inwestor poinformuje 30 dni przed ich zakończeniem Wykonawcę.

Składając niniejszą ofertę Wykonawca musi zaakceptować następujące warunki:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów, w tym dokumentów finansowych Wykonawcy związanych z realizacją niniejszego zamówienia.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia do dnia 31 grudnia 2030 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z niniejszym przedmiotem zamówienia.

 

  1. Przewidywana liczba Wykonawców.

Zamawiający planuje zakontraktować 1 Wykonawcę do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Wynagrodzenie będzie ustalone na podstawie przedstawionej oferty przez Wykonawcę.

Wynagrodzenie płatne będzie po zrealizowaniu zamówienia, w terminie od 30-60 dni od daty otrzymania od wykonawcy faktury oraz zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji z wykonania usługi (protokoły zdawczo-odbiorcze dostarczonych przedmiotów).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odroczenia wypłaty wynagrodzenia w przypadku opóźnień w otrzymaniu środków na realizację projektu od Instytucji Zarządzającej (Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego). Wykonawcy w takim przypadku nie przysługują odsetki od nieterminowego uregulowania płatności oraz jakiekolwiek inne roszczenia.

 

 

  1. Sposób składania oferty.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Opis sposobu przygotowania oferty, zwanej „ofertą”.

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim pismem maszynowym (maszyna do pisania lub edytor tekstu) lub ręcznie, czytelnie lub literami drukowanymi.
  3. Ofertę należy sporządzić i złożyć w sposób zapewniający jej integralność i poufność – zaleca się trwałe spięcie (zszycie), zapobiegające możliwości dekompletacji zawartości oferty, kolejne ponumerowanie stron itp.
  4. Zamawiający zaleca, aby oferta była złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu), która będzie zaadresowana do zamawiającego i będzie posiadać oznaczenie:

 

  1. Poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta powinna posiadać nazwę oraz adres Wykonawcy, adres e-mail, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej dostarczenia po terminie określonym
    w niniejszym Zaproszeniu.
  2. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie Wykonawcę.

 

Miejsce i termin składania ofert:

Tarnowskie Góry, ul. Włoska 20

do 17 sierpnia 2016 r.  do godz. 16:00

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.

Dopuszcza się osobiste złożenie ofert przez Wykonawcę u Zamawiającego lub za pośrednictwem przesyłki pocztowej lub kurierskiej, przy czym za termin złożenia oferty przyjmuje się termin jej fizycznego wpłynięcia do Zamawiającego.

Nie dopuszcza się innych niż ww. form składania ofert. Oferty złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej, faks itp. nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu wyboru Wykonawcy zamówienia.

Informacja o wynikach Wyboru Wykonawcy zostanie przesłana Oferentom na wskazany adres e-mailowy lub fax.

Osobą upoważnioną do udzielenia odpowiedzi w zakresie objętym zaproszeniem jest:

Marta Stanik, tel. (32) 285 30 32, e-mail: biuro.przedszkoletg@gmail.com

 

Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Oferenci:

  1. Formularz oferty;
  2. Oświadczenia o spełnianiu warunków Zaproszenia;
  3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym;

Zamawiający zastrzega, że na etapie weryfikacji dokumentacji może zwrócić się do Oferenta o udostępnienie dodatkowych dokumentów potwierdzających wiarygodność złożonych oświadczeń, bądź innych przedstawionych w ofercie informacji.

 

 

 

  • Sposób wyłonienia Wykonawców.

Dokonując wyboru Wykonawców kierować się będziemy:

  1. Spełnieniem wymagań formalnych w minimalnym zakresie (ocena na podstawie złożonych dokumentów
    i oświadczeń na zasadzie spełnia/niespełna).
  2. Ceną za zrealizowanie całego przedmiotu zamówienia – 100%

 

Cena za zrealizowanie całego przedmiotu zamówienia obejmuje sumę cen za dostarczenie poszczególnych elementów zamówienia w określonych ilościach sztuk/kompletów/zestawów zgodnie ze specyfikacją podaną
w pkt. I niniejszego Zaproszenia.

 

  • Uwagi końcowe.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia Zapytania bez podania przyczyn
    w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzenia niniejszego Zapytania.
  2. Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
  4. Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informacje o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
  5. Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi oferentami, którzy nie zostali wykluczeni
    z postępowania.
  7. Ostateczny wybór oferenta, z którym nastąpi podpisanie umowy, nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji, zgodnie z procedurą wyboru opisaną powyżej.
  8. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia
    z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zapytania.

Załącznik nr 1 do Zaproszenia sprzęt

Załącznik nr 2 do Zaproszenia sprzęt

Załącznik nr 3 do Zaproszenia sprzęt